Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Saturday, June 26, 2010

Sangat Menantuk....

Wargh!!!!!

Hari ini jalan2x ke banyak tempat tau...pagi2x dah bangun gi kerja...lepas tu jumpa Kak su, lama tak jumpa dia windu sangat kat dia...katanya nak kenenkan dia ngan abg sedara aku..harap2x ada jodoh ek...n tetiba nak jalan2x ngan Kak su n kami pun pergi la ke JJ Maluri..alamak kenapa la aku jalan2x ni dengan poket yang makin nazak tggal idung2x je ni..Tabahkan hati teruskan la perjalanan aku tu..setelah itu aku pun tunggu la plak la janah,fara n zai yang ingin menuju ke jalan TAR...sampai kat sana dapat la jugak parking yang cantit n dekat je dengan tempat yang ingin kami tujui...terlalu crowded la sangat pening kepala ana ni..dari belakang ke depan...depan ke belakang...1st..zai n janah dah shopping brouch...sebanyak berapa pun aku tak tau la...pas tu fara yang telah menjumpai kain untuk baju hari raya nye...
lepas tu..argh...mata dah ngantok ni..sambung la nnt ye..nak tido bye...

No comments:

Post a Comment