Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Friday, July 23, 2010

FareWell Event

Salam,

La ni hamba kat cherating..baru sampai Petang tadi..wat inspection skit tentan event yang akan aku uruskan..Group dari UM..so kena la tarta tertib skit kan..tapi aku tak de hal..gugup tu memang gugup..dalam banyak2x event company..kali ni aku yang handle..tapi ada gak dibantu oleh bos2x aku serta klik..so takde hal la kan..Dengan um ni dah banyak kali gak Company aku jadi event organizer n consultant.Kali ni diorang nak buat Farewell dinner untuk Prof diorang yang nak berhenti.Dan cadangan awal nak buat kat Pangkor or Cherating setelah di beri kedua2x Quotation..diorang at last berkenan ngan quotation Cherating..Tak de hal sangat sebab aku pernah gi Cherating ni..Last years..jadi Boleh Borak2x la Skit kat diorang..jadi aku pun bertolak dari kl ke kuantan ptg tadi..n ambil teksi ke legend..sampai je sini aku pun jumpa ngan Cik myza..yang mula terkejut kerana aku seorang Girl..sbb dari mula diorang ingat aku lelaki..sbb suara aku kut..takpe la..aku pun meninjau-ninjau keadaan sekeliling..berteman kan cik myza..menerangkan segala apa yang ptt aku tahu..last aku check in room..n relaks..lepas je maghrib perut meminta makanan aku pun turun ke cofee house kerana ingin makan..bermenukan roaster chicken rice n ice lemon tea perut pun kenyang so masa untuk 1-2-3 tidor...esok diorang akan sampai ke sini dan bermulalah kerja aku harap2x aku dapat handle dengan jayanya...Amin

Sarapan yang mengiurkan...
Lalalala..aku bangun jan 6:15 pagi..lepas mandi solat subuh aku terus tgk tv n mnm air kat coffee house..bila sampai kat cofee house mata aku pun juling bermacam makanan diorang hidangkan..sampai tak tau mana satu nak pilih..macam heaven room of foodssssssssssss>>>
aku pun ambil sedikit nasi goreng cina..berlaukkan ayam masak merah,sosej ayam n scramble egg..air teh tarik la kan..serta plain water..pencuci mulut aku scone n raisin bun di sertakan dgn jus jambu..wargh!!seperti anak raja la plak..kalau anak raja pun ntah makan roti canai or nasi lemak..harap perut tak meragam sebab jap lagi nak fokus untuk check in group aku harap berjalan seperti yang dirancang..tak sabar nak tgu masa lunch nnt..apa agaknya menu yang disediakan...

Arrival vs Lunch...
AKhirnya group yg Dinantikan pun sampai..sebelum tu sediakan apa yang ptt..di bantu oleh pekerja hotel Legend Resort Cherating..Group sampai ikut jadual yg telah di rancang..sebelum tu Prof sampai dlu..15 minit kemudian group pun sampai..so..bdak2x "U" So>>>>Educatd>>>huh..yeke..mula2x aku tengok muka diorang aku dah boleh agak siapa yang aku senang n siapa yg tidak..mla2x aku suruh beratur untuk ambil kunci..tap at last berterabur macam anak ayam..tak faham bahasa..budak "U" lah katakan..lepas tu aku bawa mereka ke tempat makan..kebulur teruk aku tgk diorang ni..sah cam kluar dari ulu habis licin belaka semuanya..cuma tinggal beberapa jenis kuah je..dn aku pun ajak la Urusetia yg cuma 2 duaorang tu..aku pun tunjukkan mereka tempat untuk telematch & farewell dinner..selesai tu aku pun duk menyebuk makan..makanan dia masyaallah sangat la sedap..berapa banyak ntah jenis lauk nya tak kira pun aku janji sdap..tapi agak terkejut melihat gaya budak "U" ni makan..memang menakutkan kalau lelaki tu mmg lah resmi diorang,tapi ni budak perempuan !~! muka cantik tapi ya allah..!!

No comments:

Post a Comment