Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Friday, November 19, 2010

Adikku Romantis

Salam sekalian alam,

Saja je nak share kat u all semua pasal kisah adik aku(angah) n boyfriend Paskitani dia tu..bukan aku tak suka..sebenarnya aku rasa lega bila dia dah couple ngan lelaki supaya si betina tu tak tergedik-gedik ngan adik aku..hahaha..memang kelakar la adik aku ni kejap boleh jadi lelaki end up pulang ke pangkal jalan..aku pun pelik..al-kisahnya begini si lelaki ni adalah salah sorang staff yang kerja kat tmpat adik aku kerja sekali(frozen department).permulaannya dia suka kat adik aku tapi adik aku ni pulok tak suka ngan dia sebab no1 dia muda dari adik aku..n orang luar lak tu(bukan pemegang ic malaysia ok)..macam2x la si mamat ni wat kan supaya adik aku terpikat kat dia..bagi bunga,baju hadiah makanan la..macam2x-mula2x adik aku pun bengang gak ngan dia tak faham bahasa(mmg la tak faham bahasa melayu sbb dia faham bahasa urdu)..lama2x boleh pulok adik aku terpikat ngan dia ahaiiiiii...bermula la epik narayanan,epic devdas seperti Deva & Paro..hahaha..adengan romantik pun terlihat.aku ni mati2x ingat adik aku seorang yg macho la kan rope2xnya bila ngan lelaki berstatus kekasih tersayang a.k.a terangkat terus dia jadi sepeti pokok semalu yang telah dipijak dan dihenyak oleh kaki manusia durjana..memang parah-masik ingat lagi adik2x ku berdua terlibat dengan kemalangan motor n kereta tak la parah sangat cuma luka2x kecik je la.aku ni dengan perasaan sedey(la sangat) n berbaur nak seperti Megatron ingin membunuh Optimus Prime..menuju ke hospital ampang bersama rkn ku janah n azreena..siap aku pesan kat az lagi("kak az bila sampai aku nak ko yg settlekan.kalau aku confirm terbalik hospital tu")kak az menganguk setuju dia yang dah faham dengan perangai aku ala2x komando yang ingin bertempur mengalah kan pihak japang dalam adengan Bukit Kepong..sampai je disana aku terus mendapatkan adik2x aku.terus terburai janji aku with kak az..hahaha sorry kak az...aku pun dengan semangat berkobar2x pun memarahi si pelaku yang telah melanggat adik aku...dan orang itu adalah padayapa macha yang kecoh dtg ngan mak serta auntie dia surti aci..hahah-berlaku la pertikaman lidah yang amat dasyat seperti lawyer yang sedang mendefence kan anak2x guamya..argh bengang tul aku ngan keturunan paria ni cakap cam siot berbelit lidah serta ceritannya-mula2x tak ngaku last dengan semburan yang aku bagi dia at last mengaku..takut kau ngan aku dah la baru dapat lesen L kalau aku gunakan kuasa veto aku ni menganiayai kau..confirm la ko punya lesen automatik kena gantung..tiba2x muncul la di deva nak menyelamatkan ropanya dengan perasaan macam bagus2x macho tu yang si ropa ni terus mendapatkan devanya dengan perasaan sedey(la sangat) dia terus memeluk deva dan mengadu tentenag peristiwa kecelekaan itu..hahaha apa lagi aku yg seperti lawyer melindungi anak guamnya terkesima dengan apa yang terjadi terkelip2x seperti hakim telah menjatuhkan hukuman kepada anak guam aku tu..ahaiiiii hai kalau la mata bertentang mata hati di dalam bagai nak gila-yanyian md daud kilau...terjadik la segment semanis kurma didepan mata aku aksi romantis adik ku dangan devanya ayo..aku seperti tidak percaya dengan apa yg telah terjadi.why...why...why adik aki sebegitu romantis tidak adakah sudey ada taman dihatinya..aku terkesima dampai la sekarang kadang2 naik loya tekak aku ni utk makan roti canai banjir 2 keping...ahaiiiiiii hai..itula cerita aku hari ni..adios...

No comments:

Post a Comment