Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Sunday, December 5, 2010

Tensi-Tensi

SALAM ALL'S

Tak tau la kenapa..tapi sejak 2 menjak ni aku adalah tersangat tension macam nak pecah la kepala aku ni memikirkan soal2x terbabit.Rasa nak pening,Pitam n Muntah..sakit perut teraamat sangat.agaknya sbb derita pms..dan terbawak2x masalah semua macam la aku ni pemimpin dunia kan.huh semuanya aku nak marah 1st thing happen masa awal bulan kebetulan ayah aku ni tak kerja jadi bulan ni untuk perbelanjaan dapur aku la terpaksa support dengan gaji yang ada cut sana-sini dapat la aku beli barang makan untuk rumah(kongsi ngan angah).hai yai2x.sesudah itu apa lagi nak cite ni blur kejap.sambung lepas lunch la...ok perut dah kenyang walaupun beralas maggie curry je...burppp alhamdullillah..dan story baru hilang skit tension ni kerana makcik saya dgn baik memperkenankan permohonan saya utk mengadvancekan duit gaji aku pada bulan depan..baiknya dia..hilang lah rasa tension aku ni dan boleh la beli sedikit barang dapur utk mak..apa lagi nak story ye...erm...yang wat kau tension lagi pasal lelaki yang ntah nak anggap kawan or bf angkat..biasaklah pompuan ni kan seganas mana pun kalau dah ada bf angkat or kawan angkat yg kategori teman tapi mesra ni..nak la manja2x skit uhuk3x..tapi dia wat dek je la ngan aku..confirm la aku yang tergila2x huh..tlg la you deserve the best darlin'..yg ni semua saja2x je..nak jadi extra dalam perjalanan hidup you ni..lagi apa ye..arhgggggg actually bosan ngan hidup aku ni..rasa nak wat bugee jumping je..pas tu jeri kuat2x..arghhh aku menyampah tgk muka kau bodoh....aku menyesal jadi aku!!!!dab jerit sekalu sensor word !$@$#^!%!!!%$@%^*(^&%%!!!%^%^%&!!*$$#^()*)!!! arghhh!! baru lega..tapi tak guna kan wat semua tu just take it easy percaya pada ALLAH S.W.T DIA ADA DIMANA KAMU MAHUKAN..DAN DIA TAHU APA YANG ANDA LAKUKAN..Berdoalah pada dia percaya padanya...dan itu je aku pegang sekarang..dan aku percaya satu ari nanti ada kebahagian yang menanti aku...amin

No comments:

Post a Comment