Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Monday, November 7, 2011

Budak~Lembik

Hari ni aku di beritahu budak lembik yang kerja kat tmpat aku tu dah benti.Huh aku tak la suka hati atau bangga hati tapi bagus gak orang macam dia tu berhenti ngan sendiri. Talam Berbelas muka tu yang aku boleh kategorikan dia. Aku pernah sound dia btl ke dia gay tapi dia menafikan. ikut firasat aku yang dah dikelilinggi mereka yang x straight ni aku dah boleh anggap dah dia ni mmg adik2x...tapi biar la lantak pi dia. yang wat aku sakit hati ni org semua menyanjung dia setinggi-tingi buai laju2x...tapi kat blakang harem siut perangai. aku bukan nak masuk campur hal dia.tapi kalau persahabatan dimulakan dengan pembohongan mmg tak kemana la..bila aku tegur dia x blh terima..n terus benti so...kategori apa dia ni...

No comments:

Post a Comment