Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Tuesday, November 8, 2011

Confius

Sepatutnya hari ni aku nak cite psl fav movie aku twillight. tapi aku terconfuis sebentar sbb nak ceti psl twillight atau kes smalam dan arini.

semalam:

ptg semalam mangkuk ayun dari tut cal ofis aku nak bagi tau ada benda dia dah email.tetiba aku yang kena marah tanpa usul periksa(apa bendul mamat tu).da kata dah email 2 minggu lepas pada email lain. aku ni panas la cam udang kena bbq. bila dia letak telefon aku pun ckp what the hell sambil meletakkan ganggang telefon aku. apa lagi aku di persalahkan lagi atas sikap terburu-buru aku yang memarahi mangkuk itu. haihs tak puas hati benor la den ni...sabar je la kila.

n aku pun di panggil oleh bos aku apa lagi kena marah la. tapi x la marah sangat cuma tegur.
aku ngan teresak-esak mempertahankan diri aku. ye la mana boleh tahan beb mangkuk ayun tu terus je maki tanpa non-stop sape tah hangin beb. aku rasa orang yang pekak tahap badak je yang boleh tahan. telingga aku ni bukan telingga badak yang pekak kan jadi faham2x je la kalau aku naik hangin. suruh aku berubah, dan aku cuba untuk berubah dengan mangkuk ayun ni selalu aku sabar tapi kali ini dah tahap halilintar dah ni....at last "sabar la hati"

patut ke???

No comments:

Post a Comment