Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Wednesday, November 9, 2011

Twillight & Allotment

ok 18 nov ni cerita fav aku akan keluar.
The Twilight Saga: Breaking Dawn: Part 1 . dan aku akan pastikan aku mesti tgk cerita ini di wayang bukan di vcd
sbb aku mmg mcm ni semua filem terutamanya filem inggeris aku akn sanggup tgk kat wayang walaupun gaji x masuk lagi.
tapi jikalau cerita melayu aku beli je kat astro first(kalau aku minat la) x pun aku beli vcd cetak rompak je. alah
8 inggit kalau 3cd 10 inggit boleh la tu. daripada beli yang ori time tengah syok je tgk pas tu terbiar mcm
kain buruk, bertahun-tahun la sampai tumbuh bintik2x kat cd tu(ops leaser nye confirm kena ni).
jadi kena tggu la kedatanggan cerita ni x sabarnye.....................

Pepatah melayu ' nasi sudah menjadi bubur'
yang berlaku pada aku. smalam somebody dari iata call aku dia tanya pasal payment iata. aku mati2x
ingat adm tetapi bukan. ok ptg skit bos aku balik. aku masih lagi lupa ttg pesanan di beri oleh iata'urgent!!'.
and orang tu call lagi, aku pun transfer pada bos rupa-rupanya panggilan dari dutch bank. Dutch Bank ni
ada garento untuk tiket allotment yang di beri oleh iata(kalau x silap aku la kan,Kalau salah maaf ye)and bos aku pun bergegas
nak ke bank.Dipendekkan cite aku ke toilet balik je dari toilet aku dengar bos aku ni nangis.sbb nye kitaorg kena sebulan
pergantunggan dan x boleh issued tiket. adoi aku rasa menyesal x kasi tau bos aku tapi nak wat cam ne kan'nasi dah jadi bubur'
hai termasuk yang ni dah berapa kali dah aku wat salah dalam ofis.dulu x macam ni. kerja cantik je.
aku cuma mampu berdoa pada allah s.w.t supaya dapat memberi pertunjuk untuk penyelesaian masala aku sejak akhir2x ni....

No comments:

Post a Comment