Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Sunday, December 18, 2011

~Budak Lembik~2

Ingat lagi pasal budak lembik post aku tu...hai skrang ni dia kembali bekerja dengan aku setelah sebulan trauma kena sound ngan aku.What The Hell kerja kembali. Bukan x suka tapi patutke aku diberitahu kena minta maaf dengan dia. Alamak jatuh la standard aku. bos aku pun makin galak la kan. yang paling aku nampak Umi. sebelum budak tu masuk asyik la berkepit kat ofis ni aku nak srh anta balik x bercakap banyak. tang2x budak tu masuk cam sial je mulut kan...kan main lagi siap2x sound aku pulak tu. hai kenapa meraka ni.so skrang aku kena berhati-hati ngan semua orang.aku nak tanya ni pernahkah korang ada dalam satu tempat kerja dan korang ingat semua orang dalam ofis tu baik dgn kau,tapi ropenya semua nak kick out kau dan itulah apa aku rasa....nnt bila aku ungkitkan diaorg kata x betul...ke aku mmg x betul..ohhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment