Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Tuesday, January 10, 2012

Tahun baru

Dream for new year....
Azam Tahun baru....
Aku herean setiap tahun start dari aku dah faham maksud tahun baru mesti akan ada orang tanya aku...
"apa azam tahun baru kau"
Dengan muka confidern diorang tanya...
aku tak jawab..aku diam...aku tanya diorang....
"apa azam tahun baru ko plak...?"
ces mesti jawapan yang best jek diorang nak bagi kan....
"tahun ni aku nak kerja betul2x kumpul duit nak ambik lesen keta"
end--------------------------------

Tahun baru lagi menjelma......
Orang yang sama tanya aku...
"apa azam tahun baru ko?"
Macam biasa aku diam..Siap ko aku tanya...
"bila ko nak ambik lesen keta?"
Hah Apa ko nak jawab ni rasakan....
"tu la dia azam tahun baru aku nak kerja betul2x nak ambik lesen kete"
ces ayat sama....
end-------------------------------

Tahun lagi baru datang...
Orang yang sama tapi dah kedut skit...
"apa azam tahun baru ko"
Malas aku nak jawab...diam , senyap zzzzzzzzzzzz....
aku fikir soalan apa nak bagi....
cheng...."lesen keta ko bila nak ambik"
ayat sama cuma terbalikkan skit...
hahaha apa agaknya dia nak jawab......
"yes betul cakap ko...tahun ni aku kena ambik gak lesen keta..aku kumpul duit pas tu ambik lesen...itula azam aku"
dengan muka riak member aku ni jawab...
dia tanya aku...
"apa azam ko ni cer citer?"
aku tarik nafas...siap ko aku nak kasi tau ni biar ko sedar bm ko memang tak teror...tiap2x tahun aku tanya benda sama ko jawab pun sama..aku terbalikkan ayat pun jawapan sama...
"hoi apa azam tahun baru ko..."
member dah bengang dah...
aku jawab-----
"azam tahun baru aku nak tgk bila tahun ko dapat lesen keta"
Huh dengan muka selamber aku jawab....padan muka ko hahahah....
member aku angkat bontot...terus belah sambil dia nak belah tu dia cakap...
"tu bukan azam tu nak kenakan aku"....
Hahahah sian kawan aku tu..sekali kena dar....
end----------------------------------------

No comments:

Post a Comment