Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Monday, August 27, 2012

POST 2

Sambungan dari POST ...dan sekarang dan 10 syawal ok..kehidupan selepas balik dari umrah memang banyak la dugaannya, bila kita nak berubah kepada yang lebih baik ada pulak yang tak puas hati. Biasalah budak2x yang masih tak berapa nak matang ni..Paling x blh blah siap ngumpat aku dalam f/b n yahoo msgr.Mula2x tu ada gak tak puas hati siap aku tunjukkan kat Bos. Tapi bila difikirkan betul gak dari aku layan diorang lebih baik aku perbetulkan diri aku. So lantak la diorang dan setelah itu hidup aku berjalan seperti biasa 2 kali naik gaji. Walaupun x sebanyak yang diberi pada staff kesayangannya aku tetap bersyukur. Alhamdulillah....

Cerita member2x plak..Heidi muncul kembali si budak kecik yang selalu pau aku n bebudak pompuan lain waktu skolah..20sen je..tapi banyang kan 10 orang kasi dia 20 sen amount RM 2.00 ringgit ok..Kita org selalu lepak luar.(aku,jun,heidi,faj) kalau x pun dia ngan (intan/una dll). yang aku heran tu semua wanita yang single ni duk mengharap pada dia(kecuali aku sbb aku angap dia cam adik aku dr sekolah lagi ok)apa la hensem sangat dia atau mungkin kebanyakkan dak laki geng sekolah kita orang hanya dia je kut blum kahwin(sebab dia rapat ngan kawan2x tu yang dioarang tangkap leleh)aku pun naik rimas.Yang merimaskan aku cik Wahida tu suruh tanya yang heidi ni dah ada gf ke apa ke(obses gila dia ngan heidi)aku rasa dia x tau la yang heidi tu suka kat Intan.Itu lagi satu si Intan ni boleh la jual mahal..kan bagus dia couple ngan heidi ni budaknya baik,bertangungjawab yang paling penting katek sama hahahahah. Ada lagi kawan aku yang obses gila ngan Heidi(Husna) Gila kentang mereka ni..apa pun lantakkan mereka.ok cau Aku nak lunch..see next post..

No comments:

Post a Comment