Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Thursday, January 19, 2012

End of Flowering Heart!!!

Hai nama pun perempuan hati ni tersangat la senang cayak kan..
Seronok sangat semalam jumpa scandal lama. haih walaupun x hensem tapi dia agak Chinese look..so aku dulu terpikat ngan dia sebab rupa dia...
Ye la aku ni kan akan kicap cair sikit so lawannya dengan yang putih melepak macam kapur..aku mssg dia dari fb..pas tu aku tak kasi salam terus belah sbb nak jumpa member aku..so tak aspect ttg dia lsg..tengah aku duk lepak phone berbunyi takde nama just no. je..rupanya scandal aku tu td..ajak lepak minum... Aku pun yak tersangat kuat berangan ni pun ok setuju..dalam perjalana nak ke kedai lepak tu..Chis boleh teringat plak masa sama2 kerja ngan dia dlu.
1st memang aku x suka ngan dia pun sebab aku ngan dia ada pertalian saudara.Tapi bila dia kata dia suka perempuan sebab aku ni suka bercakap dia plak pendiam..Aku pun terberanggan la masa tu. Tapi aku cepat2x tarik balik perasaan tu..sebab dia muda dari aku tok...end up lepas tu dia berhenti kerja. Tapi pertalian saudara takan padam kan..huh bila hari raya dia ngan family dia pun dtg rmh aku..so still boleh cuci mata kan. Hurm smalam lama gak aku lepak ngan dia macam2x cerita n harap dapat jumpa di lagi....

No comments:

Post a Comment