Rock On

Rock On
Aku Sayang Mereka

Tuesday, January 17, 2012

HUhuhu..suka tgk dia yang Poyo....

Hari ni xde yang mengembirakan..n masuk ofis mesti dengan harapan nak tgk muka dia....
Tapi hampa dia tido rumah kawan dia..n seperti biasa dtg lambat...
Walaupun muka dia agak poyo aku tetap suka tgk...untuk selama 6 tahun aku tak pernah suka mana2x lelaki..at last pada dia yang poyo ni...halamak..."cinta tak kenal rupa ma"
Bukan hati tak nak..tapi pengalaman cukup mengajar aku supaya berhati-hati memburu cinta..
Aku tak kisah mcm mana pun orang tu at least ada basic agama yang untuk membimbing aku yang selalu lemah dengan bisikan syaiton!!!!
Tapi seperti selalu dia bukan untuk aku..just suka dalam diam je...dan aku biarkan ini berlalu...
tak lama lagi dia pun dah nak balik ke tempat asal dia kan..
so...shhhhhh...
Tapi dia poyo.....dan aku suka tengok dia yang poyo tu...
dah la badan cekeding ada gak selera aku nak cuci mata..ayo apa la aku ni an....
Takpelah just untuk menghiburkan hati...
sebab aku suka bila bebudak kenakan aku dan dia...dan aku ada gambar kenangan dengan dia..
dan aku simpan gambar tu just untuk kenangan....
Suka tgk dia Yang PoyOOOO......Shhhhhhhhhhhhhh.......

No comments:

Post a Comment